wtorek, 11 lutego 2014

Dzień dobry ;)

   Jakoś nigdy nie byłam przekonana do założenia bloga, ponieważ nie potrafię/nie lubię dużo pisać ;) Ale kiedy zaczęłam zajmować się hobbistycznie rękodziełem i chciałam, żeby moje prace mógł ktoś zobaczyć - to wydawało się najlepszym rozwiązaniem. Jednak poszłam łatwiejszą drogą i założyłam foto bloga ;) Tam nie trzeba wiele pisać, wystarczą zdjęcia. Niedawno jednak koleżanka przekonała mnie, że założenie prawdziwego bloga to fajna sprawa. A więc jestem i zakładam ;)

   Wszystkie poprzednie prace możecie zobaczyć pod tym linkiem: FOTOBLOG.

   Na fotoblogu można zauważyć dużą przemianę. Umieszczałam tam zdjęcia od początku mojej przygody z sutaszem. Można dostrzec, jak wyglądały moje pierwsze próby robienia zdjęć. Na początku w ogóle nie były dobre ;) Teraz jest coraz lepiej, chodź to jeszcze nie to, do czego chciałabym w końcu dojść. Największą jednak przemianę można zaobserwować w moich pracach. Kiedyś proste wzory i krzywy sutasz, dzisiaj wzory bardziej skomplikowane ;)

   Wiele razy ktoś mnie pytał, dlaczego to robię. Nie ma jednak prostej odpowiedzi. Kocham sutasz, uwielbiam rękodzieło, ubóstwiam biżuterię i dodatki. TUTAJ możesz przeczytać o mnie troszkę więcej ;) Zapraszam do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz